Monday, December 7, 2009

Next STOP

oh GOSH!!!

i m ADDICTED !!!

(blamed on PPS stream....LOL...many ppl will kill me..:P..haha)


i m a big big fan of TVB series all the while since i was in kindergarden
i watched together with my mum
that time still using those big big black video tapes

till the stage that when i m having my UPSR
i was warned by my tuition teacher
"i know u still watching those drama series...u should stop it n continue after exam.."
LOL...yeah....she knows...my mum & my bro told her one....pengintip(s)...
anyway...she's one of the lovely teachers that i ever had =)

Finished recently most HOT tvb series ---> 宫心计
NOW ---> 富贵门 (kinda boring with the story line actually)

till then..
I NEED TO STOP !!!
seriously...no kidding

but but but ....
every week i was waiting for 2 other series...
Next Stop & Gossip Girls 3
1 week 1 episode for each...
can la...must relax a bit...xD

OK...back to the topic....

NEXT STOP




the most recently taiwan's series...
maybe some of u...including me...
got the impression that those taiwan's series are so so so unrealistic...
especially by having those romantic love stories...romantic scenes...
which we think that it won't be happened in the real life...
so nice so good meh???haha
who knows ? hehe

i was addicted to this series after the first few episodes...
the first few episodes are a bit boring actually...haha
maybe can try to have a look if u r free =)

another thing is...
i was also addicted to the songs inside too...LOL....
here goes...





别打开 礼物的缎带
最初充满期待 最后都腐败
别打开 午夜的电台
别让情歌反覆再愚弄

而爱 并没有教给我生存
只教我交易虚荣给天真
可是爱 让我们变成陌生人
却变不了更高尚的灵魂

不要吻我 只要抱着我
不要爱我 做我的亲人
把手借我 一天一分钟
做我最亲密的亲人
不是谁的情人 谁的某某某

就算我 全身湿透透
我也不再被谁 牵着鼻子走
如果我 还握住拳头
可能我怕我的梦飞走

而爱 并不如你想的万能
不能让我们不再战争
可是爱 连慈悲也没多慈悲
谁爱越深越容易被牺牲

不要吻我 只要抱着我
不要爱我 做我的亲人
把手借我 一天一分钟
让我还敢做我的梦
做我梦中伟大的微笑的英雄

不要吻我 只要抱着我
不要爱我 做我的亲人
把手借我 一天一分钟
让我还敢做我的梦
做我梦中伟大的微笑的英雄





幸运草
作词∶黄婷 作曲∶沈圣哲 编曲∶林迈可
演唱:丁当

艳阳天 花园 脸汗湿他的脸
纯真是我十七岁挂念那男孩
亮晃晃 时间 拉著青春跑
跑过了午睡醒后操场的喧闹
他找到 四叶幸运草
他给我 万分之一的缘份
多奇妙 爱心形的微笑
在我掌心里 轻轻飘
幸运草的夏天有他陪著我迷路
喜欢当时小小幸福就是爱情的全部
那天一阵烈日 一阵大雨 一整个下午
他的汗水渗进土里为我绽放 心的礼物


他找到 四叶幸运草
他给我 万分之一的缘份
多奇妙 爱心形的微笑
在我掌心里 轻轻飘
幸运草的夏天有他陪著我迷路
喜欢当时小小幸福就是爱情的全部
那天一阵烈日 一阵大雨 一整个下午
他的汗水渗进土里为我绽放 心的礼物

一转眼成长了 散了
没结局的传说 他记不记得
幸运草里藏著的诗早已经模糊
爱情却在每次泪干之后越来越清楚
直到书签破了 花园拆了 我也不再哭
才懂得了有个男孩曾经为我 全心付出


finished crapping here...need to back for financial scandals...

bubbye =)

No comments: